אסתטיקה רפואית

ניתוח הצמדת אוזניים ומה הוא כולל

ניתוח הצמדת אוזניים Min

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

ניתוח הצמדת אוזניים הוא הליך כירורגי ליצירת פתח באוזן כדי שניתן יהיה לנקב אותה. זה נעשה לעתים קרובות עבור אנשים שרוצים לענוד ניטים או תכשיטים בהזמנה אישית.

ניתוח זה אינו נפוץ כמו סוגים אחרים של ניתוחים קוסמטיים, אך עדיין יש לו חלק נכבד מהמטופלים והוא יכול להיות אופציה טובה עבור אנשים מסוימים.

אז מה זה ניתוח להצמדת אוזניים

בהמשך לפסקה הקודמת, ניתוח הצמדת אוזניים הוא סוג של ניתוח קוסמטי שנועד לגרום לאוזן להיראות קטנה יותר. זה קיים כבר הרבה זמן וזה נעשה במקור עם מחט וחוט.

הפעולה כוללת חיתוך של הסחוס בקצה האוזן, ולאחר מכן שימוש בתפרים ליצירת חתך בעור. חתיכה קטנה של סחוס מוסרת מתוך האוזן, ולאחר מכן תפורה למקומה באתר החתך. העור נתפר יחד, ויוצר קצה חדש לאוזן.

בשנים האחרונות התקדמות הטכנולוגיה הובילה לשיטה מדויקת יותר לביצוע ניתוח זה המשתמשת בכלים מיוחדים כגון אזמלים ולייזרים שאינם זמינים ברוב בתי החולים ברחבי העולם.

כיצד זה מתבצע

התהליך יכול להתבצע בשתי דרכים:

  • ניתוח פתוח - בניתוח להצמדת אוזניים פתוחות, המנתח מבצע חתך בחלק האחורי של הצוואר של המטופל ומסיר חלק קטן מסחוס האוזן שלו שעובר מאחורי האוזן.
  • ניתוח סגור - בניתוח להצמדת אוזניים סגורות, המנתח מבצע חתך בחלק הקדמי של צווארו של המטופל ומסיר חלק קטן מסחוס האוזן שלו שעובר מול האוזן.

סוג הניתוח המבוצע תלוי באיזה מצב אתם סובלים בעור התוף שלכם.

התופעות הנלוות לתהליך

ניתוח הצמדת אוזניים הוא הליך כירורגי הכולל שימוש בעגיל ליצירת תעלת אוזן חדשה. זוהי דרך יעילה לטיפול בבעיות שמיעה אצל ילדים. הניתוח יכול לשמש גם מסיבות קוסמטיות.

להלן תופעות הלוואי הנפוצות ביותר של ניתוח הצמדת אוזניים:

  • כאבים באוזן כ-3 ימים לאחר הניתוח.
  • תחושת מלאות ולחץ באוזניים למשך כשבועיים לאחר הניתוח.
  • אובדן שמיעה זמני בזמן ההחלמה.

תפריט נגישות אתר