חנות ספרים

סקירה רחבה על מועדון קריאה מקצועי

מועדון קריאה

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

מועדון קריאה הוא קבוצה של אנשים הנפגשת באופן קבוע כדי לדון בספרים שהם קראו. הם בדרך כלל מוקמים על ידי חברים או עמיתים והחברים מחליטים על הספרים לקריאה לפני הפגישה. זה יכול להיות מפגש לא רשמי ללא סדר יום מוגדר, או שהוא יכול להיות רשמי יותר עם רשימת קריאה קבועה וכללים להשתתפות.

מטרתו של מועדון קריאה היא לקדם קריאה ולספק הזדמנות לקוראים לחלוק את מחשבותיהם על מה שהם קראו. חלק מהמועדונים מתמקדים גם בדיון בנושאים אחרים הקשורים לספרות, כגון שירה, סיפורים קצרים או רומנים בתרגום.

מועדוני קריאה פופולריים מכיוון שהם מציעים הזדמנות לחברים להכיר אנשים חדשים ולרכוש חברים חדשים תוך כדי הנאה מחברתם של הוותיקים. זה גם מספק השראה למי שלא יודע מאיפה להתחיל בבחירת הספר הבא שלו.

היתרונות בהצטרפות מועדון קריאה הם רבים. זוהי הזדמנות לאנשים שאין להם זמן לקרוא, אבל עדיין רוצים את היתרונות החברתיים של מפגש עם קוראים אחרים, להיפגש עם אנשים בעלי דעות דומות ולדבר על מה שהם קוראים. זוהי גם דרך מצוינת עבור קוראים נלהבים להכיר אנשים חדשים וליצור חברויות סביב אהבתם לספרים.

חלק מהיתרונות של הצטרפות מועדון קריאה כוללים:

  • פיתוח הרגלי קריאה לכל החיים
  • קבלת נקודת מבט חדשה על החיים
  • בניית ביטחון בבחירות הספרים שלכם
  • להכיר חברים שחולקים את תחומי העניין שלכם

חשוב והתעשר - אחד הספרים המצליחים בעולם

חשוב והתעשר הוא ספר קלאסי לפיתוח אישי מוטיבציוני שנכתב על ידי נפוליאון היל ופורסם לראשונה ב-1937. זה היה הספר הנמכר ביותר של 1937 ו-1938, לפי Publishers Weekly. הרעיון המרכזי של הספר הוא שרצון, אמונה והתמדה יכולים לאפשר לכל אחד להגיע להצלחה גדולה.

הספר עוסק כולו באיך אתם יכולים להשתמש במוח שלכם כדי להתעשר. הוא מכסה שלושה עשר עקרונות שיגרמו לכם לחשוב ולהתעשר. ספר זה הוא אחד הספרים הידועים והפופולריים ביותר על התפתחות אישית. הוא מחולק ל-17 פרקים והוא מכסה נושאים כמו "הגדרת המטרה", "רצון", "אמונה" וכו'. הספר תורגם ליותר מ-30 שפות ונמכר ביותר מ-60 מיליון עותקים ברחבי העולם.

כמו כן, הספר מראה לכם כיצד לפתח את עצמכם וכיצד להתעשר על ידי ביצוע נוסחה ספציפית. אתם יכולים למצוא את הנוסחה הזו בפרק האחרון של ספר זה. המחבר, נפוליאון היל, ראיין מיליונרים רבים בתקופתו כעיתונאי והוא הגיע למסקנה שלכולם יש משהו משותף - הייתה להם אמונה בלתי מעורערת שהם יהפכו לעשירים.

הוא מבוסס על הרעיון שניתן לרכוש עושר על ידי לימוד חשיבה בצורה מסוימת. נפוליאון היל, מחבר חשוב והתעשר היה עיתונאי אמריקאי מפורסם שהיה לו עניין בכוח המחשבה. הוא ראיין אנשים מצליחים רבים כולל הנרי פורד, תומס אדיסון וג'ון ד' רוקפלר כדי לגלות מה הם עשו כדי להצליח. הוא גילה שלכולם יש מערכת אמונות דומה ומערכת של הרגלים נפשיים אותם כינה "הסוד" להצלחה.

המחקר של היל על חייהם של האנשים העשירים הללו הוביל אותו למסקנה שהצלחתם לא הייתה רק מזל אלא תוצאה של מאמציהם המכוונים, אותם כינה "חוקים", שמבוססים בתורם על 13 עקרונות. העקרונות כוללים: רצון, אמונה, אוטוסוגסטיה, ידע מיוחד ודמיון.

מקווים שמאמר זה נתן לכם את כל המידע הנחוץ בנושא סקירה רחבה על מועדון קריאה מקצועי, מקווים שחידשנו לכם דברים שלא ידעתם לפני בנושא ושהתוודעתם לדברים שלא ידעתם לפני כן, למאמרים נוספים בנושא ובנושאים אחרים מוזמנים לבקר באתרנו.

תפריט נגישות אתר