השקעות נכסים דיגיטליים

מהם נכסים דיגיטליים כהשקעה ואילו דברים מאפיינים אותם

נכסים דיגיטליים להשקעה Min

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

נכסים דיגיטליים כהשקעה הופכים לחלק מחיינו. הם הפכו לחלק כה משמעותי בפעילות היום-יומית שלנו, עד ששכחנו איך היו נראים החיים בלעדיהם.

כיום, לנכסים דיגיטליים יש את הכוח לעצב את חיינו ואת הדרך בה אנו תופסים את העולם. אנחנו סומכים עליהם לעבודה, בידור, חינוך ועוד. נכסים דיגיטליים הפכו גם לחלק חשוב מחיי היומיום שלנו מכיוון שהם עוזרים לנו לעבור תקופות קשות.

מה זה נכסים דיגיטליים כהשקעה

נכסים דיגיטליים כהשקעה נוצרים מתוך רעיון להפוך אותם לזמינים לקהל רחב. הם מועברים בדרך כלל בצורה של ספרים אלקטרוניים, סרטונים, מצגות, תמונות ופורמטים דיגיטליים אחרים.

נכס דיגיטלי הוא מונח המתייחס למצב שבו אדם מוכר את התוכן הדיגיטלי שלו לאדם אחר מבלי לתת לו גישה ישירה. זה מאפשר לקונה להשתמש בתוכן מבלי לשלם עבורו. המוכר עדיין יכול להשתמש בתוכן שלו על ידי רכישתו בחזרה בכל נקודת זמן.

הרעיון הזה פופולרי בקרב מחברי אינדי ומו"לים שמוכרים את ספריהם דרך פלטפורמות כמו Kindle Direct Publishing של אמזון או חנות iBooks של אפל.

מה חשוב לדעת לגביהם

חטיפת נכסים דיגיטליים היא תהליך המשמש לגניבת קניין רוחני מחברה. ניתן לעשות זאת באמצעות שימוש באמצעים שונים כגון גניבת קוד מקור, שימוש בדלת אחורית זדונית או הנדסה לאחור.

הדבר החשוב ביותר שצריך לדעת על נכסים דיגיטליים בעת חטיפת הנכסים הוא שזה לא קשור רק לנתונים שנגנבים. זה גם קשור לאילו נתונים יש להאקר גישה וכיצד הם יכולים להשתמש בהם נגדך.

כאשר אתם מחזיקים בנכסים דיגיטליים, ישנם מספר דברים שכדאי לכם לקחת בחשבון לפני מסירתם לגורם חיצוני.

אלו כוללים:

  • איזה סוג מידע הם מחפשים?
  • כמה זמן תהיה להם גישה?
  • מי יהיה אחראי על ניהול תחומי האחריות שלהם?

תפריט נגישות אתר