רשתות לבית

כיצד להיפטר מיתושים, פרעושים וחרקים אחרים באמצעות רשתות לבית

רשתות לבית Min

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

רשתות לבית הן רשתות המשמשת למניעת כניסת חרקים ציפורים ומזיקים אחרים לביתכם. הן עשויות מבד בדרך כלל עם מסגרת ויש בהן כמה חורים. החורים קטנים מספיק כדי שחרקים לא יוכלו להיכנס, אבל גדולים מספיק כדי לתת לאוויר לעבור דרכן. רשתות אלו משמשות לרוב בקיץ כאשר ישנם חרקים בסביבה.

סוגי רשתות לבית

רשתות לבית הן צורת ההגנה הנפוצה ביותר מפני יתושים. הן ידועות גם כרשת דוחה יתושים, רשת חרקים, רשת חסינת חרקים או רשת נגד יתושים. ישנם סוגים רבים של רשתות לבית. לחלקן יש מסך רשת קטן מכדי שהיתושים יכנסו דרכו, בעוד שלאחרות יש רשת גדולה כדי שהחרק יעוף דרכה. כמו כן, רשתות לבית מגיעות במגוון צורות וגדלים ועשויות מחומרים שונים כמו פלסטיק, מתכת או בד.

רשתות אלו הן יותר מסתם דרך להגן על עצמכם מפני יתושים. הן גם מספקות הגנה מפני חרקים אחרים כמו זבובים ועש. ניתן להשתמש ברשתות אלו בדרכים רבות. ניתן לתלות אותם מעל הדלתות או החלונות של הבית שלכם כדי להרחיק יתושים וחרקים אחרים. ניתן גם לתלות אותם על עצים או שיחים כדי להרחיק אותם מהגינה שלכם.

לכל סוגי הרשתות יש שימושים ופונקציות ייחודיות משלהן

  • רשת חרקים - רשת חרקים היא סוג של רשת המשמשת להגנה על הבית שלכם מפני חרקים ובעלי חיים קטנים אחרים. היא עשויה מחומר קל משקל וניתן להשתמש בהם על חלונות, דלתות ופתחים אחרים הזקוקים להגנה מפני חרקים.
  • רשת טוס - רשת טוס היא סוג של רשת המשמשת ככיסוי לחלון או כמסך למניעת כניסת זבובים לבית או לחלל המשרד שלכם. רשתות זבובים עשויות מחומר קל משקל כך שניתן להתקין אותן בקלות על חלונות ודלתות ללא כל טרחה.

תפריט נגישות אתר