אזרחויות ודרכונים

המדריך המלא של הוצאת אזרחות פורטוגלית ומהן הדרישות

הוצאת אזרחות פורטוגלית Min

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

תהליך הוצאת אזרחות הפורטוגלית יכול להיות ארוך ומסובך, אבל זה שווה את זה בסופו של דבר. מועמדים יכולים להגיש בקשה של הוצאת אזרחות פורטוגלית על ידי מילוי טופס הבקשה המתאים והגשתו לקונסוליה הכללית הקרובה ביותר של פורטוגל.

על מנת להגיש בקשה לאזרחות, על המבקשים להוכיח שהם מתגוררים בפורטוגל לפחות 10 שנים ושיש להם עבר פלילי נקי. כמו כן, עליהם להוכיח שהם שולטים בפורטוגזית, וזו דרישה לכל האזרחים.

כדי להגיש בקשה לדרכון או הוצאת אזרחות פורטוגלית, תצטרכו להגיש את הפרטים הבאים:

  • טופס בקשה מלא
  • תעודת לידה
  • תעודת רישום פלילי
  • מסמך הוכחת מגורים
  • שני תצלומים שלכם

הוצאת אזרחות פורטוגל לפי מוצא: מי זכאי?

הוצאת אזרחות פורטוגלית לפי מוצא היא תהליך פשוט עבור אלה שיכולים להוכיח את מוצאם הפורטוגזי. כמו כן, הוצאת אזרחות פורטוגלית היא דרך עבור אנשים שלא נולדו בפורטוגל להפוך לאזרחים. הדרישות לתוכנית זו משתנות בהתאם למוצאו של המבקש.

ישנן שלוש דרכים שבהן ניתן להעפיל לתוכנית האזרחות הפורטוגלית לפי מוצא: באמצעות תעודת לידה, בדיקת אבהות או מחקר גנאלוגי.

על מנת להיות זכאי לתכנית האזרחות על ידי תעודת לידה, יש להיוולד בפורטוגל לפני ה-5 באוקטובר 1991 ולהיות בעל הורה אחד לפחות ממוצא פורטוגלי. כדי להעפיל באמצעות בדיקת אבהות, צריך לעבור בדיקת DNA שמוכיחה שאתם ממוצא פורטוגלי ולספק אותה למשרד המשפטים. מחקר גנאלוגי יכול להתבצע על ידי כל מי שרוצה לברר אם יש לו אבות מפורטוגל והוא רוצה להגיש בקשה לתוכנית האזרחות.

האזרחות לפי מוצא ניתנת לאנשים שיש להם אב קדמון שנולד בפורטוגל לפני 5 באוקטובר 1921. זה גם חל על אנשים שיש להם לפחות סבא או סבא רבא שנולד בפורטוגל. על המועמדים להיות גם נולדים במדינה אחרת ולחיות בפורטוגל במשך חמש שנים ברציפות ללא הפרעה.

תוכנית זו חלה גם על אנשים שנולדו בפורטוגל והם צאצאים של יהודים ספרדים, וכן צאצאים של אלה שעזבו את המדינה בתקופת האימפריה הפורטוגזית וחזרו לאחר נפילתה, עד 5 באוקטובר 1921.

אנשים הזכאים לתכנית זו יכולים להגיש בקשה לקבלת תעודת מוצא. תעודה זו מונפקת על ידי מנהלת הלאומיות הפורטוגלית והיא מאשרת שלמבקש יש לפחות אב קדמון אחד שנולד בפורטוגל.

תפריט נגישות אתר