קידום אורגני בגוגל

קידום אתרים בעידן התחרות

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

אחד המונחים הוויזואליים ביותר בעולם העסקים הוא "אסטרטגיית האוקייאנוס". מדובר בשני ערוצי פעולה בהתאמה לשני שווקים – שוק תחרותי ורווי מול שוק ריק וחדש. רשת האינטרנט היא ללא צל של ספק מה שמכונה "אוקייאנוס אדום" – שוק עתיר תחרות, מתוחכם ומהיר, בו לצ התחרות העזה יש גם ביקוש הולך וגדל. היתרונות הם שהשוק ידוע ומוכר, יש כבר המון דאטה (אינפורמציה) שאפשר למנף, ובעצם המיקוד הוא כיצד לנגוס את הנתח שלכם בשוק, כמו כרישים באוקייאנוס...

האינטרנט הפך מרשת מידע לרשת תחרותית. כגודל התחרות, כך גודל הפוטנציאל, וזה אומר שאתם כבעלי עסק מקוון צריכים להבין מה אתם עושים, ולנצל בתבונה רבה את תקציבי הפרסום והשיווק שלכם.

איך מנצחים בקידום עסק מקוון בעידן של כרישים דיגיטליים?

בגדול, כדי לנצח צריך לחפש את הנקודות החלשות של האויב, במקרה הזה, המתחרים שלכם. אם אתם רק בתחילת הדרך, עסק קטן שמחפש מקום באוקייאנוס, אתם חייבים להתמקד בנישה. ככל שהנישה שלכם יותר ספציפית, כך הסיכוי שלכם להצליח ולהרוויח גם כאשר אתם מוקפים בכרישי ענק עולה.

אם אתם כבר שחקנים ותיקים שמחפשים להתרחב, יכול להיות שיש ברשותכם כח "ארטילרי" גדול יותר, ותוכלו לכסות כמה נישות, וכדאי להתחיל עם אלו שיחס הרווח-מאמץ שלהן הגיוני, בהתחשב בתחרות.

הצעדים הטכניים כדי להגיע לשם חייבים לכלול:

  1. מחקר שוק מלא – לחשוף את הנישות הפוטנציאליות בענף, מה עושים המתחרים, ואיפה אתם יכולים להתברג שם, ותמיד יש איפה.
  2. בניית אסטרטגיית שיווק דיגיטלי בהתאם למוצר או לשירות – ניתן כיום לשווק כל מוצר או שירות ברשת, אבל צריך לבחור את הכלים הנכונים ביותר כדי לקבל את התמורה הגבוהה ביותר עבור הכסף שלכם. בין אם בגוגל ובין אם ברשתות החברתיות, בקידום ממומן או בקידום אורגני, רשימות תפוצה, קבוצות וכיו"ב, לרוב בשילוב מספר גורמים.
  3. הקמת אתר תואם – אתם חייבים אתר אינטרנט שמהדהד את הערכים של קהל היעד שלכם, עונה על הצרכים שלהם, ובנוי בצורה שגם הם אוהבים, וגם מנועי החיפוש אוהבים.

במה להתמקד כשניגשים לקידום האתר?

כיום הסטנדרט בתעשייה מדבר על שילוב אינטראקטיבי של קידום אורגני לצד קידום ממומן. הקידום הממומן נותן לכם גישה מהירה לקהל היעד שלכם, ומאפשר לכם, מעבר לפוטנציאל של מכירות מהירות, איסוף מידע חיוני על התנהגות הלקוחות הפוטנציאלים שלכם.

הקידום האורגני עם https://www.masamedia.co.il/ מאפשר לכם לבנות את עצמכם ולבסס את המותג שלכם כסמכות (אוטוריטה) בתחום, וזאת בעזרת מחקר מילות מפתח, מחקר מתחרים, ושאר האלמנטים המופיעים תחת סעיף 1 לעיל – 'מחקר שוק מלא', בשילוב של הפידבק שתקבלו מהדאטה שנאסף במהלך הקידום הממומן.

אחד הדברים החשובים הם לא לקפוא נוכח התחרות כמו גם נוכח כמות האינפורמציה שתתחיל להתגלגל לפתחם במהרה. עבדו עם איש מקצוע שיודע למשוך את העיקר ולהתעלם מהתפל, וכך לתת לכם את היתרון הדרוש כדי לנגוס את הנתח שמגיע לכם מהשוק.

תפריט נגישות אתר